بازاریابی اپلیکیشنها در مسیر بلوغ؛ سازمان زیباسازی به فینتکها اجازه تبلیغات محیطی نمیدهد اخبار فناوری 6 ماه قبل6 ماه قبل 0 نویسندهload کسبوکارهای حوزه اپلیکیشنها میگویند افزایش قیمت، اختلال اینترنت، تقلب در تبلیغات و ضعف ردیابی عملکرد کمپینهای تبلیغاتی از دغدغههای آنهاست. دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *نظر * نام * ایمیل * وب سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.