Castle Raid 3.0.0 – دانلود بازی جذاب آرکید-تفننی‌آفلاین حمله به قلعه برای اندروید

نام بازی Castle Raid است و این بازی در ژانر آرکید، توسط استودیو VOODOO برای دستگاه‌های موبایل با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. VOODOO یک استودیو بازی سازی معتبر و محبوب در بازار اندروید است و پیشتاز در تولید بازی‌های هیجان‌انگیز با میلیون‌ها دانلود می‌باشد. این استودیو پیش‌تر با عناوینی چون Captain TNT، Ball Blast، Gear Race 3D، Sky Roller و Helix Jump، موفق به ارائه بازی‌های استثنایی برای گیمرها شده است.

Castle Raid نیز یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده این استودیو است که با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خود، تجربه جدیدی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. این بازی همانند سایر بازی‌های VOODOO، با گیم‌پلی ساده و مکانیزم‌های آسان، مناسب برای افراد هر رده‌سنی و هر سلیقه‌ای است.

تاکنون، Castle Raid بیش از 10.000.000 بار فقط از مارکت اندروید دانلود شده است و یک بازی بسیار پرطرفدار است. این بازی با گرافیک متوسط و صداگذاری‌های ساده به سمت سوآیپ کردن متمایل شده است و اگرچه داستان حماسی خاصی ندارد، اما با سادگی خود توانسته است اعتیادآور و سرگرم‌کننده باشد، به حدی که در هر دور از گیم‌پلی، شما را به خود جلب کند!

Castle Raid 3.0.0 – دانلود بازی آرکید-تفننی‌آفلاین حمله به قلعه اندروید + مود

Castle Raid اصطلاحاً یک بازی استراتژیک و دفاع از قلعه است که به سادگی طراحی شده است. در هر مرحله از بازی، شما مسئولیت دارید که با کمک سربازان خود، به حمله به قلعه دشمنان بپردازید، تمام سربازان دشمن را از بین ببرید، قلعه آنها را تصرف کرده و به مال خود درآورید. باید با انجام سوآیپ، راه سربازان خود را از مخفیگاه‌ها باز کنید تا بتوانند مسیر صحیح را پیدا کنند و به دشمنان حمله کنند. هیچ آموزش خاصی در بازی وجود ندارد و شما باید از طریق تست و خطا یاد بگیرید که چگونه بهترین راه را برای باز کردن مسیر سربازان خود انتخاب کنید تا حمله‌ی کارآمد و کارا داشته باشید.

به عبارت دیگر، این بازی به راحتی یادگیری می‌شود و می‌توانید آن را به صورت مکرر بازی کرده و لذت ببرید. ارزش تکرارپذیری بازی Castle Raid بسیار بالاست و این بازی مطمئناً قادر است مدت طولانی در لیست بازی‌های محبوب شما قرار گیرد. Castle Raid توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورد و تیم نرم افزار لود در نظر دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان برای شما عزیزان فراهم کند. اکنون می‌توانید این بازی را از طریق لینک‌های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده شده است، دانلود نمایید و از اجرای آن لذت ببرید!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *