3D Flip Clock & Weather Pro 6.51.1 – اَپ حرفه ای ساعت و هواشناس جهانی برای اندروید

میلیون‌ها سال است که زمین به وجود آمده و آب و هوای آن به صورت مداوم تغییر کرده است. این تغییرات همچنان ادامه دارد و تأثیرات آن بر زندگی ما قابل مشاهده است. اما بر خلاف تغییرات ناگهانی مانند زلزله و سونامی، تغییرات آب و هوا و شرایط جوی را می‌توان با استفاده از فناوری‌های مدرن پیش‌بینی کرد. 3D Flip Clock & Weather – Pro یک اپلیکیشن ساعت و هواشناسی جهانی برای سیستم‌عامل اندروید است که توسط MACHAPP Software Ltd توسعه یافته و در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است. این نرم‌افزار از دو بخش مجزا تشکیل شده است که به نوعی با یکدیگر ادغام شده و امکانات ویژه‌ای را به اختیار کاربران می‌گذارد.

نکته قابل توجه این استارت اپ، ویجت‌های بی‌نظیر آن هستند. این ویجت‌ها به طور همزمان یک ساعت دیجیتال و خلاصه‌ای از وضعیت آب و هوا را نمایش می‌دهند. با استفاده از سیستم پیش‌بینی پیشرفته، شما قادر خواهید بود تا تغییرات شرایط جوی را تا هفت روز آینده پیش‌بینی کرده و برنامه‌ریزی‌های خود را متناسب با آن ترتیب دهید. این برنامه، برخلاف بسیاری از ابزارهای مشابه که تنها اطلاعات نقاط خاصی را نمایش می‌دهند، اطلاعات مختلف نقاط جهان را نمایش می‌دهد و تجربه جدیدی را به اشتراک می‌گذارد.

ویژگی‌ها و امکانات برنامه 3D Flip Clock & Weather – Pro برای اندروید:

1. دسترسی به اطلاعات شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جهان
2. مشاهده شرایط آب و هوایی و زمان به کمک ویجت‌ها
3. امکان انتخاب پوسته‌های متنوع برای ویجت‌های موجود
4. نمایش اطلاعاتی از جمله دما، سرعت باد، نقطه شبنم و …
5. ارائه پیش‌بینی دقیق به صورت ساعتی و برای هفت روز آینده
6. شناسایی مکان فعلی با استفاده از GPS یا برج‌های سلولی
7. نمایش زمان طلوع و غروب خورشید
8. نشان‌دهنده فاز ماه

اپلیکیشن 3D Flip Clock & Weather – Pro با بهره‌مندی از مجموعه‌ای از ویژگی‌های گوناگون، با قیمت 7.99 دلار، توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از سوی کاربران گوگل پلی به دست آورد. شما می‌توانید آخرین نسخه این اپلیکیشن را با خرید از لینک‌های مستقیم وب‌سایت نرم افزار لود بدون هیچ گونه محدودیتی دریافت کنید. این برنامه به دنبال درخواست شما معرفی شده است.

3D Flip Clock & Weather Pro 6.51.1 – اَپ حرفه ای ساعت و هواشناس جهانی برای اندروید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *