Scary Mansion 1.120 – دانلود بازی‌ جذاب ماجراجویی “عمارت‌ترسناک” برای اندروید و مود

عمارت ترسناک: بازی ترسناک 3D، یک اثر جذاب و با کیفیت دیگر از استودیو Skytec Games, Inc. آمریکاست که سابقه ساخت بازی محبوب Horrofield را در دست دارد. این بازی با سبک ماجراجویی و تم ترسناک در قالب یک عنوان رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده و در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. برای اولین بار، نرم افزار لود به عنوان یکی از وب‌سایت‌های ایرانی، این بازی را با آخرین نسخه و نسخه مود شده به صورت جداگانه ارائه و منتشر کرده است. Scary Mansion: Horror Game 3D، همانطور که از نامش پیداست، تلاش دارد تا یک تجربه ترسناک و هیجان‌انگیز را برای بازیکنان ارائه دهد. این بازی با الهام از سازندگان معروفی چون Keplerians که بازی‌هایی همچون Mr Meat: Horror Escape Room، Evil Nun و Ice Scream را تولید کرده‌اند، ساخته و طراحی شده است، با گرافیک دقیق‌تر و بهینه‌تر نسبت به سایر بازی‌های مشابه برخوردار است. با این حال، در بخش گیم‌پلی، تفاوت چندانی با عناوین مذکور مشاهده نمی‌شود. اگر به دنبال بازی ماجراجویی با المان‌های ترس و هیجان هستید، ما در ادامه شما را به معرفی عمارت ترسناک دعوت می‌کنیم.

Scary Mansion 1.120 – دانلود بازی‌ جذاب ماجراجویی “عمارت‌ترسناک” برای اندروید و مود

در داستان بازی “Scary Mansion: Horror Game 3D”، ما با دکتری به نام جیسون کرو آشنا می‌شویم که عمارت ترسناک خود را به یک مکان برای آزمایش‌های ترسناک بر روی انسان‌ها تبدیل کرده است. شخصیت اصلی بازی با نام “فردی”، یک مأمور پست ساده است. یک روز، مسیر فردی به این عمارت می‌افتد تا نامه‌ای به این خانه ببرد، اما به محض باز شدن در توسط دکتر جیسون کرو، فردی بیهوش می‌شود و به داخل خانه می‌برد تا آزمایش‌های ترسناک خود را روی قربانی بعدی انجام دهد.

حالا شما در نقش “فردی” باید از هر راهی که ممکن است برای نجات خودتان استفاده کنید. زندانی در داخل این عمارت ترسناک، شما دارای یک شانس کم به دست می‌آورید تا از محل زندانی بودن خود فرار کنید. اما این کار که پیدا کردن راه خروج و فرار از دست این هیولای انسان‌نما راحتی ندارد.

شما باید به‌طور مخفیانه در نقاط مختلف خانه برای پیدا کردن کلید درب خروج تلاش کنید. پنهان ماندن از دست شخصیت منفی بازی، یعنی دکتر جیسون کرو، برای شما چالش مهمی خواهد بود. اگر او شما را ببیند، با سرعت به سمت شما حرکت می‌کند و شما را با یک ضربه بیهوش می‌کند.

در بازی “Dr. Jason Crow”، مانند اکثر بازی‌های مشابه در همین سبک، گزینه‌ی دیگری به جز فرار از دشمن وجود ندارد. شما باید با پیدا کردن راه خروج، بدون سر و صدا، از عمارت جهنمی خارج شوید. آیا می‌توانید موفق به خروج شوید؟ آیا می‌توانید از دست دکتر دیوانه فرار کنید؟ گرافیک بازی “Scary Mansion: Horror Game 3D” با جزئیات فوق‌العاده به نسبت حجم طراحی شده و سبک گیم‌پلی بازی از نوع اول شخص است. شما می‌توانید به آزادی به اطراف حرکت کنید و با آیتم‌های مختلف تعامل داشته باشید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی، کافی است از بخش “دانلودباکس” نرم افزار لود، نسخه مود مورد نظر خود را دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *