Build a Bridge 4.3.2 – دانلود بازی جذاب پازل- فکری «پل بساز» برای اندروید

Bridge Builder – یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده در سبک بازیهای معمایی و ساخت پل از استودیوی مشهور BoomBit Games برای سیستم‌عامل اندروید است. این بازی به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان دانلود شده است. امتیاز کلی این بازی نیز به ۴.۱ از ۵.۰ دست یافته است. در اینجا، ما تصمیم گرفته‌ایم به درخواست شما این بازی جذاب را معرفی کنیم!

Bridge Builder یک بازی فکری جالب با گرافیک رنگارنگ در سبک چندوجهی است. در این بازی، شما باید دانش مهندسی و مهارت‌های خود را در ساخت پل نشان دهید. وظیفه‌ی شما ساختن پلی است که ماشین‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و حتی گاهی اوقات ماشین‌آلات سنگین از آن عبور کنند. از تمام هوش و توانایی خود در ایجاد پل‌های مستحکم بهره‌مند شوید.

در فاز ساخت بازی، گرافیک به صورت دو بعدی است. در این مرحله، شما انتخاب می‌کنید که از چه موادی برای ساخت پل خود استفاده کنید و با وصل کردن نقاط مختلف در نقشه، سازه خود را تقویت کنید. هر مرحله از بازی Bridge Builder ممکن است چالش‌های پیچیده‌تری را دربر داشته باشد. بنابراین، بهتر است همیشه به دنبال بهترین راه حل باشید و با کارآمدی عمل کنید. از آزمون و خطا نترسید!

در این بازی، می‌توانید سازه‌هایی با ظاهر عجیب و غریب بسازید که با اصول مهندسی معمولی تطابق ندارند، اما در عمل به خوبی کار می‌کنند. از روش آزمون و خطا بهره‌مند شوید و انواع سازه‌های جالب را ایجاد کنید. وقتی پل ساخته‌شده را در حالت سه بعدی مشاهده می‌کنید، امتحان کنید که آیا توانایی تحمل وزن ماشین‌ها را دارد یا خراب می‌شود؟

اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده با طراحی عالی و گیم‌پلی اعتیادآور هستید که بتواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند، بدون شک، Bridge Builder بهترین گزینه برای شماست!

ویژگی‌های جالب بازی Build a Bridge برای سیستم‌عامل اندروید:

1. ساخت سازه با استفاده از موادی همچون چوب، فلز، و کابل.
2. شامل 36 مرحله جذاب که به تدریج دشوارتر می‌شوند.
3. محیط‌های متنوع با توجه به تمام جزئیات در آنها و حاوی اشیاء قابل تعامل.
4. امکان آزمون استحکام سازه با استفاده از وسایل نقلیه مختلف.
5. رعایت کامل قوانین فیزیک در بازی.
6. طراحی زیبای مدل سه‌بعدی وسایل نقلیه.
7. پشتیبانی از 13 زبان مختلف و گسترده در سراسر جهان.
8. طراحی عالی با گیم‌پلی اعتیادآور و خاص.

ما امروز نسخه‌ی Build a Bridge را در نرم افزار لود به همراه نسخه‌ی مود برای شما معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید ابتدا تصاویر و تریلر گیم‌پلی را مشاهده کرده و در صورت تمایل، آخرین نسخه این بازی را از سرورهای پرسرعت سایت برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید. این بازی همانند سایر بازی‌های موجود در سایت، توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا می‌شود.

Build a Bridge 4.3.2 – دانلود بازی جذاب پازل- فکری  «پل بساز» برای اندروید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *