Into the Dead 2 1.69.1 – بازی جذاب آفلاین “به‌سوی‌مردگان 2” برای اندروید

Into the Dead 2 – به سوی مردگان 2، نسخه دوم از بازی پرطرفدار و فوق‌العاده Into the Dead از استودیو بازی‌سازی معتبر PIKPOK برای دستگاه‌های اندروید است. مانند همیشه، ما تصمیم گرفتیم تا همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران، آخرین نسخه این بازی را برای علاقمندان به بازی‌های اکشن و ترسناک اندروید معرفی کنیم و یک بار دیگر هیجان و هاله ترس را برای شما ایجاد کنیم!

داستان کلی نسخه اول، که با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شد، به شرح زیر بوده است: “در دنیایی که مردگان زنده شده و تمام انسان‌ها را به کشتن رسانده‌اند، شما تنها بازمانده‌ای هستید که حالا باید در مقابل زامبی‌ها ایستاده و با آن‌ها مقابله کنید. وظیفه شما این است که زامبی‌ها را از سرزمین خود دور کنید و جلوی تهدید آن‌ها را بگیرید. زامبی‌ها به شکل وحشتناکی به انبوه‌های مردم حمله کرده و آن‌ها را به توده‌های گیاهخوارانه‌ای تبدیل می‌کنند. برای زنده ماندن، شما باید زامبی‌ها را برای همیشه از بین ببرید. تعداد زامبی‌ها روز به روز افزایش می‌یابد و قدرت آن‌ها همچنان در حال افزایش است. تنها شما می‌توانید جهان را از خطرات زامبی نجات دهید و امید همه به شماست!”

اما در Into the Dead 2، شما سفر به دوران آخرالزمانی خود را برای نجات خانواده‌تان آغاز می‌کنید. خودتان را با زرادخانه‌ای از انواع سلاح مجهز می‌کنید و به نبرد با زامبی‌ها می‌پردازید، آن‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید تا در نهایت به هدفتان، یعنی نجات خانواده‌تان، برسید!

Into the Dead 2 1.69.1 – بازی جذاب آفلاین “به‌سوی‌مردگان 2” برای اندروید

داستان Into the Dead 2 برای اندروید از زمانی شروع می‌شود که ماشین شخصیت اصلی دچار مشکل می‌شود و او فوراً به منظور نجات جان خانواده‌اش یک ماموریت داستانی را آغاز می‌کند. حالا شخصیت اصلی در میان زامبی‌های تشنه به دنبال گریز است، در طول تمامی مراحل بازی، شخصیت اصلی به سمت مسیری حرکت می‌کند و شما به عنوان یک بازیکن با انجام اقدامات مختلف مانند چپ یا راست حرکت کردن، یا استفاده از اسلحه برای از بین بردن زامبی‌ها، باید مراقب باشید که خود به عنوان طعمه آن‌ها نشوید!

Into the Dead 2 تاکنون میلیون‌ها بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده و موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 شده است. در نرم افزار لود، جدیدترین نسخه این بازی را به همراه مود و دیتا برای شما فراهم کرده‌ایم. شما قادر خواهید بود ابتدا تصاویر گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت، این بازی را دانلود کنید! ما تست‌های لازم بر روی دو دستگاه مختلف انجام داده‌ایم و بازی به صورت آفلاین و بدون مشکل اجرا شده است. شما می‌توانید ابتدا تصاویر و ویدئوهای گیم‌پلی بازی Into the Dead 2 را همراه با نسخه مود – هک‌شده را مشاهده کرده و در نهایت، اگر تمایل داشتید، آن را با لینک مستقیم و با قیمت نیم بها دریافت کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Into the Dead 2 به شرح زیر می‌باشد:

– در ابتدا، فایل نصبی را دانلود کرده و آن را نصب نمایید.

– سپس، فایل دیتا را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس، پوشه com.pikpok.dr2.play را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه خود کپی کنید.

– حالا می‌توانید بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *