Todoist: To-Do List & Tasks 11210 – لیست‌وظایف‌روزانه اندروید

Todoist: To-Do List & Tasks Premium از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزارهای مدیریت و برنامه ریزی وظایف روزانه برای سیستم عامل اندروید است. با نصب این اپلیکیشن بر روی تبلت یا گوشی هوشمند خود، به راحتی می‌توانید وظایف و کارهای روزانه خود را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را در زمان مقرر به شما یادآوری کند. Todoist به شما این امکان را می‌دهد که بی‌نهایت وظیفه را اضافه و مدیریت کنید، وظایف را در دسته‌های مختلف مرتب کرده و از فیلترها و رنگ‌ها برای سازماندهی بهتر استفاده نمایید. از طریق اطلاع‌رسانی از طریق پیامک، ایمیل یا زنگ هشدار، به آسانی می‌توانید از وظایف خود مطلع شوید. ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن شامل اضافه کردن جزئیات و توضیحات به وظایف، مدیریت مکانی وظایف در مکان‌های مختلف، و امکان مبادله داده‌ها بین گوشی، تبلت و دستگاه‌های خانگی می‌شود.

Todoist از زمان عرضه رایگان خود تا کنون، صدها میلیون بار توسط کاربران جهانی دانلود و استفاده شده و به عنوان یکی از برترین برنامه‌های لیست وظایف برای سیستم عامل اندروید شناخته شده است. اگر به دنبال یک اپلیکیشن برتر برای مدیریت وظایف در گوشی اندروید خود هستید، حتماً این ایجاد شده توسط استودیوی Doist را امتحان کنید.

ویژگی‌ها و امکانات برجسته Todoist: To-Do List، Task List برای اندروید:

1. ویدجت اختصاصی: دارای یک ویدجت اختصاصی برای قرار دادن در صفحه اصلی موبایل شما.

2. مدیریت کارها در یک محیط کاربری کلاسیک: امکان اضافه کردن و مدیریت بی‌نهایت کارها در یک محیط کاربری کارآمد.

3. اطلاع‌رسانی هوشمند: امکان اطلاع رسانی از وظایف با دریافت اس‌ام‌اس، ایمیل یا رینگتون.

4. یکپارچه‌سازی با برنامه‌های به اشتراک‌گذاری: امکان افزودن وظایف از هر برنامه‌ای که با این برنامه به اشتراک گذاشته شده باشد.

5. اشتراک‌گذاری فایل و پروژه: قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و پروژه‌ها به روش‌های متنوع.

اگر به دنبال یک راه‌حل مدیریتی حرفه‌ای برای کارهای روزانه‌تان هستید، اپلیکیشن Todoist: To-Do List & Tasks Premium را از دست ندهید. جدیدترین نسخه این اپلیکیشن را با یک کلیک از نرم افزار لود دریافت کنید. این اپ تا به امروز ده‌ها هزار بار از سوی کاربران اندرویدی در سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده و موفق به کسب امتیاز 4.3 از 5.0 شده است. اکنون نسخه اصلی این اپلیکیشن در دسترس شماست.

Todoist: To-Do List & Tasks


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *