Black Desert Mobile 4.7.95 – آپدیت بازی جذاب نقش‌آفرینی «صحرای‌سیاه»

“Black Desert Mobile”، نسخه موبایل از بازی محبوب “Black Desert Online” توسط شرکت PEARL ABYSS اهل کره جنوبی ساخته شده است. این بازی در ماه می سال 2017 ابتدا از طریق فروشگاه استیم برای کامپیوترهای خانگی (PC) منتشر شد و پس از نزدیک به سه سال، نسخه موبایل آن توسط همان توسعه‌دهنده بهبود یافت و بازسازی شد تا تجربه‌ی با کیفیت و سبک مهیج بازی در دسترس موبایل‌های هوشمند قرار گیرد. نرم فزار لود به عنوان اولین وب‌سایت ایرانی، این بازی را به محض انتشار تحلیل و بررسی نموده و برای دانلود رایگان برای کاربران خود فراهم کرده است.

“Black Desert Mobile” بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها از نظر گرافیکی محسوب می‌شود. جزئیات گرافیکی و طراحی‌های این بازی حتی از بسیاری از بازی‌های کنسول‌های نسل هفتمی بهتر است. بهینه‌سازی‌های متعددی روی این طراحی اجرا شده است که باعث شده تا این بازی به عنوان یک عنوان کنسولی واقعی شناخته شود. شرکت PEARL ABYSS بیش از 2 سال بر روی این نسخه کار کرده و خروجی نهایی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. نتیجه این تلاش، یک بازی جنجالی، خوش‌ساخت و حرفه‌ای بوده است. ایشان ادعا کرده‌اند که گرافیک نسخه موبایلی تقریباً همانند نسخه اصلی است، در حالی که نسخه اصلی به عنوان یک بازی نسل هشتمی محسوب می‌شود.

Black Desert Mobile 4.7.95 – آپدیت بازی جذاب نقش‌آفرینی «صحرای‌سیاه»

در داستان بازی Black Desert Mobile، دنیایی به شکل اسطوره‌ای و خیالی به تصویر کشیده شده است، جایی که قهرمانان و موجودات فانتزی وجود دارند. با آغاز بازی، شما باید یک شخصیت اصلی را از میان چند کلاس مختلف انتخاب کرده و سپس این شخصیت را به صورت کامل شخصی‌سازی کنید. این بخش از بازی به شگفتی‌ها و تنوع بی‌نظیری دارد، که از مدل مو، ابرو، صورت، چشم و … گرفته تا رنگ، پوشش و آیتم‌های جانبی شخصیت شما را مدیریت می‌کند. حالا می‌توانید در نمای بازی به حالت زوم شده بپردازید و جزئیات گرافیکی این بازی را به دقت مشاهده کنید.

با پس از تأیید شخصی‌سازی‌های لازم، به دنیای باز بازی می‌پیوندید و در سرزمین‌های مختلف گشت و گذار کرده و مأموریت‌های گوناگون را انجام می‌دهید. بازی دارای امکانات و آیتم‌های فراوانی در بخش گیم‌پلی است. مثلاً می‌توانید سوار بر اسب شوید، با سرعت حرکت کنید، یا با پیدا کردن منابع مختلف، سلاح‌های افسانه‌ای به دست آورید و مأموریت‌های ویژه را کشف کنید. امکان ساخت کمپ شخصی و انجام فعالیت‌های جانبی مانند ماهیگیری یا پرورش حیوانات وحشی نیز وجود دارد. همچنین، بازی شامل یک بخش برای رقابت‌های PvP نیز می‌شود که در حال توسعه است.

با توجه به ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف، Black Desert Mobile یک بازی حرفه‌ای و با سطح بالا تلقی می‌شود. نرم‌افزار لود این بازی را تهیه و منتشر کرده و شما را به دانلود رایگان و تجربه آن از انتهای این متن دعوت می‌کند.

توجه:

1. برای این بازی، داده‌های آفلاین جداگانه‌ای در دسترس نمی‌باشند؛ داده‌های بازی پس از اولین اجرا دانلود می‌شوند. حجم این داده حدوداً از 3 تا 6 گیگابایت است. لطفاً اطمینان حاصل کنید که حداقل 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دستگاه شما وجود دارد.

2. به دلیل گرافیک بسیار بالا و حجم زیاد بازی، برای نصب آن نیاز به دستگاه‌های پیشرفته با حداقل پردازشگر 8 هسته‌ای 64 بیتی، 4 گیگابایت حافظه RAM و GPU قدرتمند است. اگرچه ممکن است بازی روی دستگاه‌های کم توان‌تر نصب و اجرا شود، اما در این صورت با تاخیر و کاهش فریم‌ها همراه خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *